Vypukne to 1.6. Buďte u toho!

18.05.2020

Od září do května dalšího roku trvala příprava konceptu a týmu rádia Trojka. Nyní jsme připraveni pustit se do realizace exkluzivního projektu!

Pět let existence fiktivního rádia Trojka je za námi. Od studentských let a nemalého snu krok po krůčku k realizaci projektu studentského rádia pro Pardubický kraj.

V roce 2015 jsem se chopil nápadu založení primárně internetového rádia pro studenty, které by vysílalo pro Východní Čechy. Měl jsem pocit, že zde je možná mezera na trhu a dala by se tak realizovat moje touha stát se moderátorem a manažerem rozhlasové stanice.

Není na tom nic složitého, řekne si většina lidí, když někomu řeknu, že bych chtěl mít vlastní rádio. Ale …… když jste studentem, který není z rodiny milionáře a chcete mít rádio na určité úrovni, zjistíte, že se nejedná o zas tak snadnou záležitost.

Hlavním článkem, který jsem cítil, že mi k uskutečnění snu chybí, byl člověk, který by byl do tohoto projektu zapálený a pomohl mi překonat prvotní obavy a strachy. Doufám, že se takový jedinec našel a my můžeme začít stavět od nuly projekt, který je svým obsahem a zaměřením dosti specifický, není však v rozměru České republiky ojedinělý. Podobná rádia fungují třeba v Brně nebo v Českých Budějovicích.

Tak nás pečlivě sledujte nejen na webu, ale i na našem facebooku.


© 2018 SOUNDOG Studio / Při výrobě těchto stránek nebyly zlomeny žádné paličky.
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky